EFT talimatı verdim, gece 12'de banka aradı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
EFT talimatı verdim, gece 12'de banka aradı
25
●
1.736
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
EFT talimatı verdim, gece 12'de banka aradı
1
2
3
11-03-2019, 06:48:55
#19
bilgicinitr
seni arayan nunarayi yazarmisin banka nunarasi mi bakayim
11-03-2019, 07:05:00
#20
Hattushil
o zaman sorun yok bence.
11-03-2019, 15:36:05
#21
rahmican
Gece yapılan EFT emirleri şu sıra sıkı kontrol ediliyor, bu fake siteler vs. bankaları çok rahatsız ediyor. Aradıkları numaradan sadece bilgi verdilerse sorun yok.(Onay veriyorum vs. demediyseniz)
11-03-2019, 15:38:18
#22
eslao
Yüksek miktarlarda ve alışkanlıklarınız dışında bir işlem yaparsanız evet ararlar. Mesela kredi kartının full limitiyle altın almaya çalış
11-03-2019, 20:00:41
#23
Cnky
Kontrol için arıyorlar. Ben de garanti den gece 3 defa üst üste alışveriş yaptım. Aramışlardı.
11-03-2019, 20:01:57
#24
AlperDemircan
Akbank bir süre önce hep arardı, bir limit vardı sanırım onu koyunca biraz rahat bıraktılar. (robot arıyordu galiba)
11-03-2019, 20:45:45
#25
cerezos
Teb, ziraat, enpara hepsinden arandım. Normal prosedür.
13-03-2019, 09:58:31
#26
dogaatac
Üyeliği durduruldu
bahis aktivitelerini kontrol etmek için yapıyorlar bence. . özellikle gece yapılan işlemlerde bu yüzden arıyorlar diye tahmin ediyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler