Üstadlar merhaba. Bir adwords hesabımız var bu hesapta ödeme eşiği 200 TL fakat 200 TL lik hesaptan 49 bin TL kullanıldı yazıyor.
Ekran görüntüleri:
Şimdi bu tam olarak nedir ben anlamış değilim. Var mı izah edecek biri benim bakiyem 49 bin TL mi yoksa borcum 49 bin tl mi? eğer borcum 49 bin tl ise 200 TL ödeme eşiği var onu nasıl geçiyor
borcun 49.000 TL.
eşiği geçmesi normal. Sen ne kadardan reklam vermişsin ona bir bak. 0, 50 kuruş yaparken virgül yerine nokta kullandıysan 50 lira olabilir. o da yaklaşık 1.000 tık eder.
O hesabı hemen kapat. Sanal kart açtıysan iptal et. Gerçek kartsa bankadan kapattır