• 05-03-2019, 21:23:57
    #1
    Üstadlar merhaba. Bir adwords hesabımız var bu hesapta ödeme eşiği 200 TL fakat 200 TL lik hesaptan 49 bin TL kullanıldı yazıyor.

    Ekran görüntüleri:





    Şimdi bu tam olarak nedir ben anlamış değilim. Var mı izah edecek biri benim bakiyem 49 bin TL mi yoksa borcum 49 bin tl mi? eğer borcum 49 bin tl ise 200 TL ödeme eşiği var onu nasıl geçiyor
  • 05-03-2019, 21:26:05
    #2
    aklımda deli sorular
    enteresan valla takipteyim
  • 05-03-2019, 21:26:11
    #3
    borcun 49.000 TL.
    eşiği geçmesi normal. Sen ne kadardan reklam vermişsin ona bir bak. 0, 50 kuruş yaparken virgül yerine nokta kullandıysan 50 lira olabilir. o da yaklaşık 1.000 tık eder.
    O hesabı hemen kapat. Sanal kart açtıysan iptal et. Gerçek kartsa bankadan kapattır
  • 05-03-2019, 21:27:06
    #4
    Google yapıyor bazen böyle şeyler bende Adsense panelinde bugün şimdiye kadar kısmında görmüştüm bu tarz bir rakam.
  • 05-03-2019, 21:28:53
    #5
    vay vay abi sen ne yaptın reklama toplam kaç tıklanma aldın onuda yazarmısınız
    yada tw verın bakalım
  • 05-03-2019, 22:22:13
    #6
    Milyonluk harcama yapan hesaplarımızda böyle bir eşik yok Takipteyim.