• 01-03-2019, 20:28:54
    #1
    Merhaba beyaz araçmin tavanini komple parlak siyah film ile kaplatmak istiyorum araştırdım net bir bilgi bulamadım ruhsata işletmeye gerek varmidir işletmesek trafikte sorun yasarmiyiz isletiliceksede güncel izlememiz gereken yol nedir
  • 01-03-2019, 20:30:41
    #2
    İşletilmesi gerek hocam, bende düşünüyordum bunu duyunca uğraşmamak için vazgeçtim. Nasıl bir yol izlemen gerek onuda araştırmadım ama 100-150₺ civarında bir ödemesi olduğunu da duydum diye hatırlıyorum
  • 01-03-2019, 20:35:13
    #3
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    İşletmeniz gerekiyor.
  • 01-03-2019, 20:41:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet hocam sırf bu yüzden ben vizeye girdikten sonra kaplatmıştım.
  • 01-03-2019, 20:48:52
    #5
    Çift renk olarak işletmeniz gerekiyor malesef.
  • 01-03-2019, 20:49:58
    #6
    güneşi çekmek pek akıl kârı iş değil hocam.
    beyaz tavan iyidir yazın rahat edersin boşver şekil yapmayı