• 17-02-2019, 10:38:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, r10 a özel avatar yaptıracağım avatar boyutları ne kadar olabiliyor? 600x600 dü sanırsam?
  • 17-02-2019, 11:15:43
    #2
    Maksium 600*600 hocam