merhabalar, iştakip scripti kodluyorum 1 hafta falan oldu.
Hangi özellikler olması gerekir nelere ihtiyaç duyulur gibi önerilere açığım yorum yapanlara şimdiden teşekkür ederim.
İştakip scriptinde olması gerekenler nelerdir?
2
●110
- 13-02-2019, 18:19:10
- 13-02-2019, 18:38:46merhabalar, bir arkadaş seocu kendisi müşterileri için yapmamı istemişti yaptım teslim ettim. müşterilerine hesap oluşturup çalışma durumunu görebiliyor müşterileri. adminden ise gelirr net kazancı görebiliyor (ek özellikleride var)U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müşteri ticket açabiliyor açılanlar maile geliyor hızlı destek açısından.
paket ekleme güncelleme gibi özellikleride mevcut. misal a çalışması yapıldı müşteri çalışma durumuna bakarken b paketinide görüp bunuda sipariş edebilir mantığıyla ekledim son düzenlemeleri yapmadım önce fikir almak istedim