Arkadaşlar günde nereden baksan 10 bardaktan fazla çay içiyorum.
Faydası var mı acaba gerçekten. Yalan yanlış bir sürü bilgi var internette. Sizler ne düşünüyorsunuz ?
Çayın faydası var mı ?
9
●309
- 07-02-2019, 16:17:12Üyeliği durdurulduCenabı Allah dünyayı yaratırken hiç bir şeyi gereksiz yaratmamıştır. Kainatta herşeyin faydası ve görevi vardır. Çayın faydaları bknzarpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2019, 16:54:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fazla çay kansızlık yapar kesinlikle çok zararlıdır. Kalp damar rahatsızlığına neden olur. Günde maksimum bir veya iki bardak çay idealdir. Fazlası uzun vadede çok zararlı. Kanser hastalığıyla bağlantısı da araştırılması gereken bir konu ama sanırım böyle bir araştırma ekibinin, tüm dünyada önlerine set çekilir. Çayın zararlarını akademik çalışmayla söyleyecek bir babayiğit henüz bulunmamıştır.