• 07-02-2019, 16:13:24
    #1
    Arkadaşlar günde nereden baksan 10 bardaktan fazla çay içiyorum.
    Faydası var mı acaba gerçekten. Yalan yanlış bir sürü bilgi var internette. Sizler ne düşünüyorsunuz ?
  • 07-02-2019, 16:13:54
    #2
    ula çayun ne zararı olcak. bayat çay içme yeter
  • 07-02-2019, 16:16:24
    #3
    Faydası varsa bile o kadar çok içtikten sonra faydadan çok zararı olur. Bence günde 1-2 bardak iyidir
  • 07-02-2019, 16:17:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar günde nereden baksan 10 bardaktan fazla çay içiyorum.
    Faydası var mı acaba gerçekten. Yalan yanlış bir sürü bilgi var internette. Sizler ne düşünüyorsunuz ?
    Cenabı Allah dünyayı yaratırken hiç bir şeyi gereksiz yaratmamıştır. Kainatta herşeyin faydası ve görevi vardır. Çayın faydaları bknz
  • 07-02-2019, 16:17:31
    #5
    demir eksıklıgıne neden oluyor ama bu senı nekadar etkıler bılmıyorum bunun dısında dıslerde plak sarılasmalara neden oluyor birde koyu cay ıcen kısıler daha hassas ve cabuk sinirlenebılıyorlar
  • 07-02-2019, 16:22:21
    #6
    Arada yeşil çay falan iç karışım olsun
  • 07-02-2019, 16:22:44
    #7
    İçin için o kadar çaylığı boşuna mı tutuyoruz.
  • 07-02-2019, 16:49:41
    #8
    şeker kullanmıyorsan zararı olmaz heralde
  • 07-02-2019, 16:54:50
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fazla çay kansızlık yapar kesinlikle çok zararlıdır. Kalp damar rahatsızlığına neden olur. Günde maksimum bir veya iki bardak çay idealdir. Fazlası uzun vadede çok zararlı. Kanser hastalığıyla bağlantısı da araştırılması gereken bir konu ama sanırım böyle bir araştırma ekibinin, tüm dünyada önlerine set çekilir. Çayın zararlarını akademik çalışmayla söyleyecek bir babayiğit henüz bulunmamıştır.