Sifresiz araclarda api olayı konusunda
1
●107
- 07-02-2019, 16:12:25merhaba arkadaslar sıfresız araclar veya sıfresiz begenı ızlenme tarzı olan scrıptlerde bır zaman sonra begenı vs atmaması apinin patladıgından yada api sahıbının kapattıgından dolayı calısmadıgı oluyor bu noktada bu tur araclarda tek apiye baglı olarak mı yazılıyor mesela ben kendım bır api satın alsam bır yerden o yerinde keyi ile ıslemlerımı yapabılır mıyıım birde sadece tek apiye baglanabılıyor veya bırden fazla apiye baglanabılır olup olmadıgını anlayabılcegımız bir yol var mı sımdıden tesekkurler
- 07-02-2019, 16:29:34Sektörde sağlam kalabilmek için api kullanmanız mantıksız, gecikme süresi, bazen atmaması, bakiye sorunu gibi problemler ve reklam gelirlerinden fazla birşey beklemeyin. Tbm 0.15 lerde geziyor.
Edit: imla