Bildiğiniz gibi 6 aylık 2 taksitle ödeniyor.
Bakayım dedim, ilk 6 aylık verginin son ödeme tarihi 31 ocak görünüyor.
6 ay boyunca son gün, baktığımız gün olarak mı görünüyor?
Yoksa cidden bugün son mü? Bahçeliye gideceğim zaten birazdan, başımıza sıkıntı çıkmasın. Yılda 1 gün sorun olsa, o gün gelip beni bulur.
Aklıma takıldı, gelecek dönemler için de bileyim.