almayın hiç birşey. biz 4 yıldır hiçbirinde kutlama hediye bilmem ne yapmadık. ama gerçekten beklenmediği anlarda sürprizler yaptık. inanın bu daha çok mutlu eder.
2. olarak illa bir hediye verecekseniz parasıyla almayın kendiniz emek verinde yapın.
o da olmaz diyorsanız çiçek kalpli kutu gibi saçma şeylere dönüşecek 2 tarafta beklentiye girecek ve heyecanı keyfi olmayacak.
gidin 14 değil 13 şubatta kutlayın sürpriz yapın.