• 25-01-2019, 17:55:34
    #1
    Arkadaşlar herkese selam. Dün itibari ile 4 yıllık Aöf bitirdim ve Mayısta kısa dönem askere gitmek için 28 Şubata kadar başvurma hakkım var. Ancak burada merak ettiğim şudur.

    Şimdi diplomı almam 2-3 hafta sürecek 2-3 hafta sonra Şubat ortasına gelmiş oluyoruz. O zaman mı başvursam yoksa haftaya Aöf bürosundan mezuniyet belgesi alarak mı başvursam daha kesin istediğim zamanda giderim ?

    Yani demek istediğim askerliğe son başvuru tarihine daha az zaman kala başvursam o dönemde gitme şansım azalır mı ? Daha erken başvursam gitme şansım daha mı yüksek olur ? Ona göre işlem yapacağım. Teşekkürler.
  • 26-01-2019, 17:26:32
    #2
    hocam mayıs ayında gitmek için bildiğim kadarıyla 28 şubata kadar başvuru yapman gerekiyor.
    Askerlik şubesinden celplerin son başvuru tarihlerini öğrenebilirsin.