Arkadaşlar herkese selam. Dün itibari ile 4 yıllık Aöf bitirdim ve Mayısta kısa dönem askere gitmek için 28 Şubata kadar başvurma hakkım var. Ancak burada merak ettiğim şudur.
Şimdi diplomı almam 2-3 hafta sürecek 2-3 hafta sonra Şubat ortasına gelmiş oluyoruz. O zaman mı başvursam yoksa haftaya Aöf bürosundan mezuniyet belgesi alarak mı başvursam daha kesin istediğim zamanda giderim ?
Yani demek istediğim askerliğe son başvuru tarihine daha az zaman kala başvursam o dönemde gitme şansım azalır mı ? Daha erken başvursam gitme şansım daha mı yüksek olur ? Ona göre işlem yapacağım. Teşekkürler.
Mayıs Ayında Askere Gitmek İstiyorum ?
1
●268