Golf mü Leon mu?
37
●2.687
- 20-01-2019, 21:08:24Ortalama 1 yıla yakındır ikinci araba olarak leon kullanıyorum, golfe göre bir tık üst dolulukta ve tam bir fiyat performans aracı.
Gösteriş olarak ise golfden (bana göre) daha güzel duruyor.
Ancak benim gözümde konfor eksikleri,
Trim sesleri (Ön konsoldan, cam tavandan ve bagaj kapağının oralarından) çok fazla ses geliyor.
Ön cam silecek suyu jetleri bir garip, silecek koluna bastığınızda suyu 10 saniye falan sonra cama püskürtüyor ve tek bir noktaya atıyor. Suyu dağıtmıyor.
Direksiyonu çok vasat
Suspansiyonu çok sert
Ufak sert dönüşlerde araç önden kayıyor
Bagaj kapağını örtmek için bir tutamaç veya elektrikli bir desteği yok, yağmurlu havalarda eliniz kirleniyor.
Led farlar çok kötü aydınlatıyor. Kısalar bir nebze iyi ancak uzunlar vasat.
Bunun yanı sıra hoşuma giden özellikleri;
Dsg çok güzel çalışıyor.
Orta konsol sürücüye doğru dönük ve herşeye hakim olabiliyorsunuz.
Oturuş ve direksiyon açıları çok güzel ayarlanıyor.