• 19-01-2019, 20:03:04
    #1
    Selamlar. Canon g7x kullaniyorum kamera ile ev ortamini cekerken karanlik bir göruntu aliyorum fakat kamerayi kendime veya elime odakladigimda hertarafi apaydinlik yapiyor. Bunu devamli olarak parlak cekmesini saglayamazmiyim yani odaklamadan..
  • 22-01-2019, 12:13:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortamın ışığı ile ilgili bir durum. Eğer ortam çok aydınlıksa dediğiniz gibi her yer aydınlık olur. Siz bir noktaya odak alırsanız odakladığı nokta daha küçük olduğu için o bölümün net ve aydınlık olması normal olacaktır. Bu durumu dış çekimde ve gün ortasında aydınlık bir alanda yaparsanız dediğimiz daha net anlayabilirsiniz. Fotoğraf ve videonun daima ilk mantığı ışıktır bunu unutmamak gerekiyor. İyi günler.
  • 22-01-2019, 12:14:38
    #3
    İSO kaçta çekerken?