• 18-01-2019, 02:10:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar,
    Turktelekomda çalışan veya bir yakını çalışan var mı ? fatura ile ilgili birkaç sorum olacak. simdiden teşekkürler.
  • 18-01-2019, 09:19:06
    #2
    6 aylık bir sürede çalışmıştım buyrun