2 yıldır alttaki joyetech cihazını kullanıyorum. biraz yıprandı ama hala çalışıyor. Aynısının yenisini almayı düşündüm fakat, bir değişikliğe gideyim mi diye de düşünmüyor değilim. Tavsiye edebileceğiniz cihaz/lar var mıdır? Sigara içimi kullandığım için max. 25-30W benim için yeterli oluyor.
Kalem tipi düşünmüyorum.
EDİT : yine aynı cihazdan sipariş ettim

tavsiyeler için teşekkürler. sıradan r10+ atıyorum arkadaşlar