• 10-01-2019, 14:39:32
    #1
    2 yıldır alttaki joyetech cihazını kullanıyorum. biraz yıprandı ama hala çalışıyor. Aynısının yenisini almayı düşündüm fakat, bir değişikliğe gideyim mi diye de düşünmüyor değilim. Tavsiye edebileceğiniz cihaz/lar var mıdır? Sigara içimi kullandığım için max. 25-30W benim için yeterli oluyor.
    Kalem tipi düşünmüyorum.
    EDİT : yine aynı cihazdan sipariş ettim tavsiyeler için teşekkürler. sıradan r10+ atıyorum arkadaşlar
  • 10-01-2019, 14:41:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kendim revenger kullanıcısıyım lakin, sizin kullanım oranınıza göre bakarsak Smoant Cylon türünde bir cihaz sizin için ömürlük olacaktır.
  • 10-01-2019, 14:42:22
    #3
    Paran varsa Smok allien
  • 10-01-2019, 14:49:37
    #4
    CNV
    Üyeliği durduruldu
    Jac Vapour DNA75
    Hcigar Nano VT75
    ML Mini Class
  • 10-01-2019, 15:35:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2 gün önce vaporesso target mini aldım gayet memnunum
  • 10-01-2019, 15:40:07
    #6
    Kurumsal Backlink SEO
    Benim bu konuda pek tecrübem yok ama : http://prntscr.com/m5csf9 şundan denedim çok hoşuma gitti.

    bundan alacağım, istersen araştır
  • 10-01-2019, 15:44:01
    #7
    Revenger vaporesso kullanıyorum gayet memnunum.
  • 10-01-2019, 15:44:12
    #8
    eleaf istick pico 75 watt işini görür gayet sağlam ürün. fiyat performans açısından iyidir
  • 10-01-2019, 15:48:26
    #9
    Wismec rx2/3