• 09-01-2019, 14:04:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TTNET aboneliğimi kapatmak istiyorum. Telekomun cadde üzerindeki bayisine gittim kendileri kapatma işlemi yapamadıklarını belirtti. Telefon ve intertnet hattının kapanması için Telekom müdürlüğe mi gitmem gerekir? Eğer müdürlüğe gitmem gerekiyorsa herhangi bir ilçedeki telekom müdürlüğüne gidebilir miyim? Yoksa kayıtlı olduğumuz bir müdürlük var mı? Aylardır boşa fatura ödüyorum.
  • 09-01-2019, 14:06:44
    #2
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTNET aboneliğimi kapatmak istiyorum. Telekomun cadde üzerindeki bayisine gittim kendileri kapatma işlemi yapamadıklarını belirtti. Telefon ve intertnet hattının kapanması için Telekom müdürlüğe mi gitmem gerekir? Eğer müdürlüğe gitmem gerekiyorsa herhangi bir ilçedeki telekom müdürlüğüne gidebilir miyim? Yoksa kayıtlı olduğumuz bir müdürlük var mı? Aylardır boşa fatura ödüyorum.
    malesef genel müdürlüklere gitmeniz gerek . herhangi bir il ilçe genel müdürlüğü olabilir fark etmiyor gitmeniz yeterli
  • 09-01-2019, 14:10:09
    #3
    tabi ilçenizdeki müdürlüğe gitmeniz yeterli.
  • 09-01-2019, 14:11:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi ilçenizdeki müdürlüğe gitmeniz yeterli.
    İzmir'deyim. Aboneliği açtırdığım yerin dışında farklı bir ilçedeki telekom müdürlüğüne gitmeyi planlıyorum.

    Bilgilendirmeler için teşekkürler.