Programın Kendi Kendine Kapanması R10+
6
●231
- 03-01-2019, 22:35:43İkisini denedim ama uyumluluk için win 8 yaptım. Windows 2012 R yüklü hangisini seçmeliyim ?Scicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2019, 23:25:10https://support.microsoft.com/tr-tr/...topped-workingBigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunları yapabilir misin - 04-01-2019, 00:01:21Program için farklı bi ayar denedim şuan için sıkıntı yok hocam. Olursa bunu da deneyeceğim. İlgin için çok teşekkür ederim iyi forumlar.Scicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
