• 31-12-2018, 16:42:46
    #10
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem emilatör olduğunu algılıyor ve mobil olanlar ile oynamana izin vermiyor emilatör kullanan kişiler ile karşılaşmaya alıyor eskiden evet dediğiniz gibi oluyor ola bilir lakin en son 2-3 ay önce denediğim de emilatör kullananlar ile karşılaşmaya alacağı uyarısı veriyordu ha yer boşluğu var diye mobil olanları da sallaya bilir araya orası ayrı ben oyunun verdiği uyarıyı bildiğim şekilde söyledim sadece
    metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarıyı veriyor ama yinede eşleşiyor emulatör ile mobil beraber oynayabiliyor
    Siz emülatör ben ise mobil olup aynı takımda oyuna giriş yapabiliyoruz. Karşı taraftaki takımlarda da muhakkak her takımda en az 1 emülatör olacak şekilde eşleşiyor.
  • 31-12-2018, 16:53:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Emülatör ile mobil beraber oynayabiliyor fakat stream olayı farklı bir platform. Oynayamazsınız.