Aşağıdaki paylaşımda da tamamen kedinin tatlılığından paylaştım. Normalde sayfada aslanda, kaplanda, filde, farede herşey paylaşıyorum ama sizde bilirsiniz bunlar çok dikkat çeker üyeler tarafınca kedi, köpek paylaşımı yapıyorum. İnsanlar artık nereden ne söyleyeceğini şaşırdı.
Allah'a şükür inançlı birisiyim, Atatürk'ü severim ve saygı duyarım, Osmanlıda da çok başarılı bulduğum ve hayranlıkla hayatlarını okuduğum padişahlar oldu. Ne siyaset, ne din, ne dil, ne ırk konularına girdim.
Ama inanın bu insanlara ne cevap vereceğimi şimdi şaşırdım.

engelleyin gitsin.

