bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herseye muhalefetsin kardes.bitane olumlu mesajin yok forumda.biraz disari cik oksijen al
Önemli olan bir şeyi desteklemek ya da ona muhalefet etmek değil, makul olmak ya da olmamak. O kadar eleştirimi okumuş, hiçbirinin aksine bir şey savunmamışsan ben haklıyım demektir.

Aynı yollardan yıllar önce geçmiş bir abisi olarak tavsiye veriyorum. Gerisi kendisine kalmış.