hocalarım! yeni yeni hayata gecirdigim bir site icin müşteri var. sitemi satın almak istiyor. sizce ne kadar istemeliyim
4harfli net domain , 4 + yıllık.
hatta domaini de bırakayım suraya : cupy.net
Domain satın aldığın fiyat + Adsense içindeki para ve 250 TL + Hosting dahilse hosting ücreti + Tema ücreti + içerikleri 1 TL hesapla = Çıkan para, eğer ücret sizi tatmin ediyorsa satın yoksa üzerine 500 TL ekleyebilirsiniz.
Müşteri R10'dan mı ulaştı? Site iletişiminden falan mı buldu seni?
Eğer siteyi geliştirmeye hevesin varsa satma. Projenin önünü açık görüyorsan satma. Pişman olursun.
Müşteri seni bulduysa tok satıcı gibi davranıp onun aklındaki fiyatı öğren ve ona göre hareket et derim. İlla sen bir fiyat söylemek istersen üst mesajdaki gibi masrafları hesaplayıp emeğini de ekle üzerine.
Domain satın aldığın fiyat + Adsense içindeki para ve 250 TL + Hosting dahilse hosting ücreti + Tema ücreti + içerikleri 1 TL hesapla = Çıkan para, eğer ücret sizi tatmin ediyorsa satın yoksa üzerine 500 TL ekleyebilirsiniz.
teşekkürler hocam. valla o kadar eder mi bilemedim 😂
Müşteri R10'dan mı ulaştı? Site iletişiminden falan mı buldu seni?
Eğer siteyi geliştirmeye hevesin varsa satma. Projenin önünü açık görüyorsan satma. Pişman olursun.
Müşteri seni bulduysa tok satıcı gibi davranıp onun aklındaki fiyatı öğren ve ona göre hareket et derim. İlla sen bir fiyat söylemek istersen üst mesajdaki gibi masrafları hesaplayıp emeğini de ekle üzerine.
müşteri daha önceden konuştuğum ve is yaptigim bir kişiydi. bakalim fiyat konusunda anlasirsak satarim hocam
bence domaini bekletip satarsanız bile 500 tlden çok eder eğer adsense var güncelemeye takılmamışsa 1 kdan aşağı verme çünkü güncellemeye takılmamış adsense bile şuan 400-500 tl üzerinde hocam
bence domaini bekletip satarsanız bile 500 tlden çok eder eğer adsense var güncelemeye takılmamışsa 1 kdan aşağı verme çünkü güncellemeye takılmamış adsense bile şuan 400-500 tl üzerinde hocam
adsense yeni onaylandi hocam. guncellemeye takilmistir kesin. ama bakalim insallah guzel bir fiyat verilirse hemen veririm. zaten nakit ihtiyacı var bu ara