Fakat başvuru yerini bulamadım ya da ben körüm

Başvuru yapan var mı tam olarak nasıl yapılıyor ?
http://www.jandarma.gov.tr/oem/Inter...aat_klavuz.pdf
Burda anlatmış sanırım fakat ben baktığımda hep sonuç butonları var jandarma.gov.tr de, kayıt ol, başvuru yap tarzında yoktu. Gece gece beynim de durmuş olabilir kusura bakmayın

isterseniz bilgi alayım kendisinden. ama bitti diye biliyorum. çünkü sonuçlanmış yani