İş Kur Ödemeleri HK.
10
●456
- 16-11-2018, 12:51:27Benim işbaşı eğitim programlarından bilgim yoktu , genelde ödemeleri her ayın 5 nde yaptıkları için, ona istinaden söyledim. Doğrudur. Aslında bankaya sormak gerek yada işkuru arayıp sormak.Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2018, 13:26:15Geçen ayın 20. Gününde iş başı yaptım.DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2018, 17:30:47Ödemenin yapılıp yapılmadığını nasıl öğrenebilirim, bana SMS olarak iletiliyormu?harputlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2018, 20:52:18Size maaşınızın ödendiğine dair İŞKUR dan mesaj gelmez.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle