@miZahh; yanlış bilgi verdiğiniz hocam .
işbaşı eğitim proğramlarında alınan imzalar her ayın 1-3 ü arasında işkur genel müdürlüğüne sunulur. evrak onaydan eçtikten sonra ayın 8-10 günleri arasında ödeme yapılır . sizin bahsettiğiniz işsizlik sigortası ödemeleri .
Benim işbaşı eğitim programlarından bilgim yoktu , genelde ödemeleri her ayın 5 nde yaptıkları için, ona istinaden söyledim. Doğrudur. Aslında bankaya sormak gerek yada işkuru arayıp sormak.