Forumun Saatimi Yanlış ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumun Saatimi Yanlış ?
9
●
328
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumun Saatimi Yanlış ?
1
2
04-11-2018, 23:21:49
#10
Safi
serLife adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saat ayarları sanırım sizde +2:00 Ankara olarak seçili, onu bağdat yaparsanız düzelir.
https://www.r10.net/profil/seceneklerim/
Tarih & Saat ayarları
(GMT +3:00) Baghdad, Riyadh, Moscow, St. Petersburg
Hay Allah razı olsun ya.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler