hocam taksit olaylarını bılmıyorum ama soyle bır durum var pesın odersenız ındırım saglıyorlar onun dısında sigortlalı bır ıse gırdıgınız vakıtte odemenız basalıyor ve aylık ornek olarak 200-300 tl odıyerek borcunuzu oduyoırsunuz
hocam taksit olaylarını bılmıyorum ama soyle bır durum var pesın odersenız ındırım saglıyorlar onun dısında sigortlalı bır ıse gırdıgınız vakıtte odemenız basalıyor ve aylık ornek olarak 200-300 tl odıyerek borcunuzu oduyoırsunuz