• 29-10-2018, 18:49:50
    #1
    Merhabalar yıl sonun kadar para biriktirmek istiyorum günlük 20-30 tl bazende 1 tl atma şansım var değişiyor.

    Sizce çeyreke çeviriptemi bu parayı biriktireyim yoksa normalmi veya sizin başka yönteminiz varmı?
  • 29-10-2018, 18:51:20
    #2
    Merhaba

    Gram altın olarak biriktirebilrsiniz. Altın kaybettirmez.
  • 29-10-2018, 18:58:01
    #3
    tco
    Üyeliği durduruldu
    Kısa vadeli yada paraya ihtiyacın sık sık oluyorsa hiç bir şeye yatırım yapma nakit olarak biriktir. Uzun vadelide zaten her yatırım türü büyük ölçüde kazandırır.
  • 29-10-2018, 19:00:32
    #4
    Döviz ya da altın.
  • 29-10-2018, 19:26:15
    #5
    Warren Buffet der ki " haramlarınızdan arta kalanı biriktirmeyin, biriktirdiklerinizden arta kalanı harcayın.
    Her ay paranız elinize geçince 2-3 gram altın alın yada 2 tane çeyrek atın kenara.. kalan paranızı harcayın.
    En güzel para böyle birikir...