Bir tane konu vardi bulamıyorum... - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bir tane konu vardi bulamıyorum...
1
●
177
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir tane konu vardi bulamıyorum...
09-10-2018, 09:08:38
#1
kadersiz35
Platin üye
Websitemize bir kod ekliyorduk ve anasayfada splash olarak çıkıyordu facebook sayfamızı beğen gibi carpiya (kapatma)bassan dahi yinede begeniyordu.
Işte bunun youtube versiyonunu arıyorum
Umarım kendimi anlatabilmisimdir.
09-10-2018, 09:42:28
#2
orcuntuna
js auto youtube subscribe olarak aratabilirsiniz
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler