Arkadaşlar merhaba,
Sabah uyandığımda OnePlus 5 telefonumda şebekenin olmadığını gördüm.
Yurt dışı cihazı olduğu için 2 simkart soketinden birinin imeisi kapanmıştı diğerini kullanıyordum kayıtsız olarak.
2. si de kapanmıştır diye pasaport temin edip harcını ödedim IMEI şuan kayıtlı gözüküyor.
Telefona haala şebeke gelmedi sabah 12'den beri.
Ayrıca yakın zamanda BTK'dan sms de gelmemişti.
Hat başka telefonda çalışıyor.
Bu sorun telefondan kaynaklı mıdır sizce, yoksa IMEI kaynaklı beklemelimiyim?
Telefon Şebeke Sorunu Hk.
0
●134