• 05-10-2018, 12:22:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Skype'tan Toplu Mesaj Gönderme yapabilen var mı? yada program vs de olabilir bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim...
  • 05-10-2018, 12:42:45
    #2
    ClownFish adında bir ses değiştirme programı mevcut hocam. Onun içinde vardı diye hatırlıyorum.
  • 05-10-2018, 12:44:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Trenty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ClownFish adında bir ses değiştirme programı mevcut hocam. Onun içinde vardı diye hatırlıyorum.
    güncel sürümde işe yaramıyor o program
  • 05-10-2018, 12:49:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eski sürümünü indirin hocam?
  • 05-10-2018, 13:02:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sürümünü indirin hocam?
    Skype'ı kullanabilmek için güncelleme zorunlu şeklinde uyarı verdiğini hatırlıyorum? En son sürümde kullanma zorunluluğu var.
  • 24-11-2018, 00:33:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    skype toplu mesaj atabilen varmı arkadaşlar?
  • 28-11-2018, 12:29:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ???????
  • 06-04-2020, 15:09:15
    #8
    evet suan calısan skpye toplu mesaj atma yazılımı varmi