Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski sürümünü indirin hocam?
Skype'ı kullanabilmek için güncelleme zorunlu şeklinde uyarı verdiğini hatırlıyorum? En son sürümde kullanma zorunluluğu var.