• 21-09-2018, 16:30:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar,

    R10.net davetiyesini ücretsiz bir şekilde çekiliş yaparak çekilişe katılanların arasından en çok güven veren kişiye verebilir miyim?
  • 21-09-2018, 16:31:36
    #2
    verirsin sanırım verdiğin kişiden sorumlu oluyorsun genelde.
  • 21-09-2018, 16:32:43
    #3
    istediğin kişiye verebilirsin davetiye hakkını bunu kime karşı nasıl bir çekiliş olacakki
  • 21-09-2018, 16:34:01
    #4
    Tanımadığınız insanlara gönderdiğiniz davetiye sonucu burada birileri dolandırılabilir.
  • 21-09-2018, 16:34:28
    #5
    Bu konuyla ilgili de net bir açıklama göremedim. Davetiye verilen kişiden sorumlu olunuyor mu?
  • 21-09-2018, 16:35:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sterkamed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istediğin kişiye verebilirsin davetiye hakkını bunu kime karşı nasıl bir çekiliş olacakki
    işin açıkcası, çevremde webmaster bir arkadaşım yok. eminim olan vardır. r10.net üyeliği elde edip hem bizlere hemde kendine bilgiler sağlayıp bilgi edinebileceği bir forum sitesi. bende de bir adet var. sitemde çekliş yapıp, en güven veren kişiye vermek istiyorum.
  • 21-09-2018, 16:37:06
    #7
    Satışı kesinlikle yasak diye okudum. Ancak çekilişe konu olması nasıl karşılanır diye bir bilgim yok.
  • 21-09-2018, 16:38:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dravidyen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satışı kesinlikle yasak diye okudum. Ancak çekilişe konu olması nasıl karşılanır diye bir bilgim yok.
    bundan çekindiğim için soruyorum. az çok buradan ekmek yiyoruz birde başımıza bela olmasın diye.
  • 21-09-2018, 16:39:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyla ilgili de net bir açıklama göremedim. Davetiye verilen kişiden sorumlu olunuyor mu?
    Evet hocam, davetiye gönderdiğimiz kişiden,kişilerden bir nevi sorumluyuz.
    Sonuç itibari ile, bizim referansımız ile burada üyelik almış oluyorlar.