Plesk panel fazla Ram tüketimi hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Plesk panel fazla Ram tüketimi hakkında
3
●
277
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Plesk panel fazla Ram tüketimi hakkında
15-09-2018, 02:47:02
#1
Misafir
Sıfır kurulum bir vds de tek site var, 4gb Ram mevcut ama sonuna kadar kullanıyor.
Ek olarak sunucuda bileşen olarak ssl ve mail Sunucuları yüklü değildir. Yandex ve ssl sertifikam var.
15-09-2018, 02:49:03
#2
SponneR
bendede öyle hocam 4gb sunucu açtım kendime 3.4 gb yemekte.
15-09-2018, 10:20:31
#3
Varro
panelin o kadar kullanması saçma değil mi cpanel ne kadar yer tutar acaba
15-09-2018, 12:11:35
#4
Misafir
Bilmiyorum aynı kullanım devam ediyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler