
Kısa süre önce başka eve taşındım dolayısı ile internetimi nakil yaptırdım.
Teknik ekip geldi binanın altyapısının fiber olduğunu söyledi altını çiziyorum Fiber.
Neyse 2 tane modem takıldı sonrasında 24 saat daha bekledim ve sms geldi nakil işlemi tamam diye
Eve geldim interneti bir bağlandım siteleri açmak işkence aşırı yavaş
mesela şuan bu konuyu açmak için siteye giriş yaptığımda bağlanmadı telefonu bağlayıp modem gibi onunla girdim
Ayın 13 beri 40 kere müşteri hizmetlerini arayım 2 bas 3 baş işkencesini çektikten sonra başlandığım müşteri temsilcileri
papağan gibi ezberledikleri şeyleri bana anlatıyor durumu sabırla anlatıyorum başlantınızda problem yok diyorlar
Ben yıllardır ttnet müşterisiyim heralde keyfimden aramıyorum sizi 100kb dil dosyasını ftp üzerinden yüklemiyor veya sosyal medyada resim yuklemıyor
modem ve makinalarım arasında engel yok 1 mt yanımdalar ayrıca diğer cihazlarlada bağlanamıyorum yanı tek cihazda da sorun yok ama adamlar 11 gün oldu 1 tane eleman gönderip baktırmıyor tek gelen gunde 1 sms arızanız incelenıyor
hiç aslı astarı yok yalan dolan
koskoca ttnet 11 günde bir sorunu çözemiyorsa çözmesin
Bunun başka çözümü yokmudur kimi neyi aramam gerekıyorsa ararım internetle iş yapan biriyim yaptırmam şart
yoksa salı aboneliği iptal ettirip 1 kuruşta cayma vermeyeceğim