hoca ttnet kadar rezil bir firma daha yok belediye su çekerken kabloyu kopardı bir ay beni beklettiler kaplo yok elimizde bir hafta boyunca hergun turk telekoma gidiyordum en sonda bayrama bir gün kala gelip kabloları bağladılar bir ay boyunca vatandaş olarak mağdur oldum allah bildiği gibi yapsın bunları