• 21-08-2018, 19:55:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar.

    Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun.

    2-3 gün önce mikrofonum birden bire bozuluverdi. Sabah bilgisayarı açtığımda karşı tarafa ses gitmediğini farkettim ve mikrofonun bozulduğu kanısına vararaktan yeni bir tane aldım. Yeni mikrofonu(kulaklı mikrofon) bilgisayara taktıntan sonra karşıya sesimin cızırtılı ve çok az gittiğini öğrendim. Ben durumu düzeltmek için tüm ses sürücülerini kaldırıp yeniden yükledim ve tüm ses ayarlarını gözden geçirdim. Tabi bu arada az giden sesim bugün itibariyle hiç gitmemeye başladı. Böyle bir sorunla karşılaşan var mı acaba?

    Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 21-08-2018, 20:15:19
    #2
    soket içine toz dolmuş olabilir
  • 21-08-2018, 20:26:27
    #3
    orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soket içine toz dolmuş olabilir
    Ön ve arka jaka takarak denedim fark eder mi?
  • 21-08-2018, 20:42:07
    #4
    Ses ile ilgili tüm uygulama ve driverları kaldırın. Sadece Realtek sürücüsünü ve programını kurup deneyin. Benzer bir sorun yaşıyordum, öncelikle kulaklığımın kendi uygulaması ile Realtek'in çakıştığını fark ettim. Şu an canavar gibi. Bu arada jaklar hep takılı olsun, bilgisayar açıldıktan sonra takmayın.
  • 21-08-2018, 21:18:50
    #5
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses ile ilgili tüm uygulama ve driverları kaldırın. Sadece Realtek sürücüsünü ve programını kurup deneyin. Benzer bir sorun yaşıyordum, öncelikle kulaklığımın kendi uygulaması ile Realtek'in çakıştığını fark ettim. Şu an canavar gibi. Bu arada jaklar hep takılı olsun, bilgisayar açıldıktan sonra takmayın.
    Söylediğinizi denedim fakat sonuç alamadım.