• 13-08-2018, 16:55:37
    #1
    Merhaba,

    Türkiye'de pazaryerlerinde satış yapıyoruz. Yurt dışındaki sitelerde. Aliexpress, ebay vs. satış yaptığımızda ekstra yapmamız gereken bir şey var mıdır?
    Kargo ücretleri yüksek midir? Kargo işini nasıl çözebiliriz?

    Deneyimi ya da bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.

    @Vergiseldestek1; Sizi etiketledim hocam. Satış kısmıyla bilginiz olabilir diye.
  • 13-08-2018, 17:01:38
    #2
    Hocam AliExpress ile baş edemezsiniz. Kargo ücretsiz çoğu üründe.
    Ebay veya Amazon deneyin. Ben bir ara Türk kahvesi satıyordum Ebay da. PayPal varken. PayPal kapanınca satışı durdurdum.
    Ptt ile gönderiyordum
  • 13-08-2018, 17:07:31
    #3
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam AliExpress ile baş edemezsiniz. Kargo ücretsiz çoğu üründe.
    Ebay veya Amazon deneyin. Ben bir ara Türk kahvesi satıyordum Ebay da. PayPal varken. PayPal kapanınca satışı durdurdum.
    Ptt ile gönderiyordum
    Modeller bize özgü olacağı için rekabet olacağını sanmıyorum.
    Bir ücretlendirmesi yok sanırım dükkandı, listelemeydi vs. En fazla denemiş oluruz Aliexpress'i.
    PayPal sıkıntı değil. Yurt dışında yaşayan tanıdığım vasıtasıyla alabilirim ücretleri.

    Koliler büyük ve biraz ağır olacağı için yüksek ücretler istenecek gibime geliyor. PTT ucuz gözüküyor baktıklarımın arasında.
  • 13-08-2018, 17:10:51
    #4
    Hocam Ptt den uygun bulmanız çok zor. Dhl vs anlaşma yapsanız bile çok fark olacaktır.

    Bol şans
  • 13-08-2018, 17:12:54
    #5
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ptt den uygun bulmanız çok zor. Dhl vs anlaşma yapsanız bile çok fark olacaktır.

    Bol şans
    Teşekkür ederim hocam.
    Bir sorum olacak. Amazon veya Ebay'da satış yaptığımıza değer mi?
  • 13-08-2018, 17:24:56
    #6
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam.
    Bir sorum olacak. Amazon veya Ebay'da satış yaptığımıza değer mi?
    Valla benim hobi ve test amaçlıydı. Paypal kapanmadan 4-5 ay önce başlamıştım ebayda. Türk kahvesi ekledim sadece. Haftada 1-2 tane satıyordum Ebayda sıralamaya girmek zor. Sabırlı olursanız çok iyi satarsınız. Arama sonuçlarında listelenmek için eski üye, sağlam trader lazım. Düşünsenize 1000 tane kahve satıcısı var. Örnek verdim. Ziyaretçi kahve diye aratınca ilk önce eski üyeler liste başında çıkıyordu. Ben ilk ay hiç satamadım mesela.
    Sabrederseniz iyi satarsınız. İlk ay sudan ucuz fiyatlar koyun. Zarar etseniz bile sorun etmeyin. Zararına satın. Biraz trader kazanın. 6 ay sonunda oturur satışlarınız