• 26-07-2018, 10:00:01
    #1
    selam ekranımda böle lekerler var kapalı iken gösterıyor ama açıldıgında gayet net bi servisemi gideyim sizce ne yapmaliyim ? hiç başına geldimi daha önce

    Resim link -->. https://i.hizliresim.com/vPj8O4.jpg.

    Resim 2 link ->> https://i.hizliresim.com/1EJD8N.jpg
  • 26-07-2018, 10:38:39
    #2
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam ekranımda böle lekerler var kapalı iken gösterıyor ama açıldıgında gayet net bi servisemi gideyim sizce ne yapmaliyim ? hiç başına geldimi daha önce

    Resim link -->. https://i.hizliresim.com/vPj8O4.jpg.

    Resim 2 link ->> https://i.hizliresim.com/1EJD8N.jpg
    eğer garantisi varsa götürün hocam
    • Videocuyum
    Videocuyum bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-07-2018, 10:46:09
    #3
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam ekranımda böle lekerler var kapalı iken gösterıyor ama açıldıgında gayet net bi servisemi gideyim sizce ne yapmaliyim ? hiç başına geldimi daha önce

    Resim link -->. https://i.hizliresim.com/vPj8O4.jpg.

    Resim 2 link ->> https://i.hizliresim.com/1EJD8N.jpg


    Benim de başıma geldi. Kenarlardan darbe alınca kılcalımsı derecede ince çatlağımsı görünüyordu, Sırt çantası gibi çanta ile taşıyorsan yanında, arabada bir yerlerde çantaya fazla yaslanıyorsan falan o şekilde izler bırakabiliyor ve o izler geçmiyor. Garanti kapsar mı bilemiyorum.
    Hani kapak baskı alırsa iz, darbe alırsa çatlağımsı ama absürt durmuyor o çatlamalar. Galeriden bulursam atayım.
  • 26-07-2018, 12:04:11
    #4
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    Benim de başıma geldi. Kenarlardan darbe alınca kılcalımsı derecede ince çatlağımsı görünüyordu, Sırt çantası gibi çanta ile taşıyorsan yanında, arabada bir yerlerde çantaya fazla yaslanıyorsan falan o şekilde izler bırakabiliyor ve o izler geçmiyor. Garanti kapsar mı bilemiyorum.
    Hani kapak baskı alırsa iz, darbe alırsa çatlağımsı ama absürt durmuyor o çatlamalar. Galeriden bulursam atayım.

    sizce garanti girmezmi
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer garantisi varsa götürün hocam
    garanti var hocam götürcem
  • 26-07-2018, 12:14:26
    #5
    Retina bozuklugu hocam ben 2 sene önce aynı sorunu yaşadım ve apple akasyaya götürdüm ekran değişimi yapıyorlar garanti bitse bile.
  • 28-07-2018, 13:34:47
    #6
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Retina bozuklugu hocam ben 2 sene önce aynı sorunu yaşadım ve apple akasyaya götürdüm ekran değişimi yapıyorlar garanti bitse bile.


    Arkadasin dedigi gibi retina ekran sorunu. Bir sore sonra kasada kalan ter veya sildikten sinra kalan nemden sonra ekrani kapatinca olusan soyulma sorunu. Degisim kampanyasi var faturaya ve garantiye bile gerek kalmadan degistirebiliyorsunuz. Egemekte calisan arkadasim degisim programinin ne kadara daha surecegini bilmiyoruz o yuzden hemen degistirmekte fayda oldugunu belirtti. Bilginiz olsun. Kolayliklar.

    Ek olarak: degisim sonrasi ekran koruma jelatini alarak kullanmani oneririm hocam. Ufakta olsa parlama yapabiliyor ama bu tur sorunlar yasamazsiniz en azindan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 28-07-2018, 19:25:40
    #7
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Retina bozuklugu hocam ben 2 sene önce aynı sorunu yaşadım ve apple akasyaya götürdüm ekran değişimi yapıyorlar garanti bitse bile.
    Secret35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasin dedigi gibi retina ekran sorunu. Bir sore sonra kasada kalan ter veya sildikten sinra kalan nemden sonra ekrani kapatinca olusan soyulma sorunu. Degisim kampanyasi var faturaya ve garantiye bile gerek kalmadan degistirebiliyorsunuz. Egemekte calisan arkadasim degisim programinin ne kadara daha surecegini bilmiyoruz o yuzden hemen degistirmekte fayda oldugunu belirtti. Bilginiz olsun. Kolayliklar.

    Ek olarak: degisim sonrasi ekran koruma jelatini alarak kullanmani oneririm hocam. Ufakta olsa parlama yapabiliyor ama bu tur sorunlar yasamazsiniz en azindan.


    Sent from my iPhone using Tapatalk


    ALLAH sizden razi olsun hocalar Ben antepde yaşıyorum Antepdeki garantiye Vericeğim Sanırım Burda Pupa bilişim varda direkt onlarami vericem yoksa direkt istanbulamı götürcem
  • 29-07-2018, 20:16:21
    #8
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH sizden razi olsun hocalar Ben antepde yaşıyorum Antepdeki garantiye Vericeğim Sanırım Burda Pupa bilişim varda direkt onlarami vericem yoksa direkt istanbulamı götürcem


    Acikcasi o konuda bilgim yok ama bolgenizdeki apple yetkili servisini bulup direk onlarla irtibata gecmen yararina olacaktir.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 30-07-2018, 00:15:05
    #9
    Secret35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acikcasi o konuda bilgim yok ama bolgenizdeki apple yetkili servisini bulup direk onlarla irtibata gecmen yararina olacaktir.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    teşekkürler hocam herşey için