Merhabalar,
Linksys modem kullanan oldu mu aranızda deneyimlerini paylaşırsa çok memnun olurum. Özellikle linkteki modeli için ?
http://www.vatanbilgisayar.com/links...sl2-modem.html
Modem olarak LINKSYS kullanan var mı ?
1
●131
- 23-07-2018, 01:14:58gayet iyi ve sağlamdır fakat bana sorarsanız TP-Link Archer VR400 1200Mbps Gigabit VDSL/ADSL2+ Modem/Router,Dual Band, EWAN, VPN, Ebeveyn Kontrolü, USB port, Beamforming Teknolojisi, Tether Mobil Uygulama Desteği de olan bu modemi almanızı tavsiye ederim, Türkçe arayüz hız, genişlik vs. muazzam kalitesi var.
Bu zamana kadar orta ölçekli 8-10 tane işletmeye taktım arayıp teşekkür ettiler
