• 04-06-2018, 19:46:19
    #1
    Bildirimlerde dürtme diye bir şey. kim niye dürtmüş nereden görüyoruz arkadaşlar? ben bulamadım bir türlü.
  • 04-06-2018, 19:49:42
    #2
    aa dürtme gelmiş, dürttüm şimdi sizi
  • 04-06-2018, 19:52:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa dürtme gelmiş, dürttüm şimdi sizi
    bende sizi dürttüm
  • 04-06-2018, 19:53:13
    #4
    çocuk parkı gibi oldu burası. eğlenmeye yer arıyorsunuz sizde buldum nerde göründüğünü en sonunda.
  • 04-06-2018, 19:53:42
    #5
    hani dürtme yeri nerde
  • 04-06-2018, 19:54:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden bizde, dürtenin engeli vardir dürtüyorsam hemen ekle, manasına gelirdi.
  • 04-06-2018, 19:55:26
    #7
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani dürtme yeri nerde
    burda

  • 04-06-2018, 19:56:13
    #8
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda

    Ohoo profile girecem de dürte basacam da