Arkadaşlar masgsm tarafından yurt dışı telefonlardan sürekli bana spam mesaj gönderilmekte. Zamanında bu mesajları normal hatlarından atıyorlardı ve arayıp çok fazla rahatsız ettiklerini bu nedenle rahatsızlık duyduğumu sert bir dille ifade etmiştim. Şimdi bunları ne yapayım ben !!!! Gidip gerekli mecralara şikayet mi edeyim???
Baş belası