Arkadaşlar merhaba,eskiden staj yaptıgım hatta bi ara yanında çalıştığım patronum toplu mail işinden oldukça para kazanmaktaydı.Kendisi web tasarım ve toplu mail işini yapıyordu.Web tasarım bi yere kadar asıl işim toplu mail diyip duruyordu.Biraz anlatmak istedim asıl sorum şudur ki ;
Toplu mail sistemini ya da yazılımını nasıl alabilirim ? Yada yazdırabilirim ?
Bu işte para varmıdır ? Reklam versem seo eklentileri yapsam çok uğraşsam mail işinden ev geçindirebilirmiyim ?
Sorumlarım belki karışık olmuş olabilir,ancak kafamda deli sorular var 2 3 sene içinde evleneceğim ve elimden gelenin fazlasını yapmak istiyorum.
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.Teşekkür eder saygılarımı sunarım...
Toplu Mail işine girişmek ?
5
●315
- 07-05-2018, 18:38:37
- 07-05-2018, 18:56:33Valla hocam dolu ya google'a toplu mail yazın bir sürü firma var
Ne olucak hiç bilmiyorum açıkcası.Bakalım araştırmak gerek.Çalışığım yere sorsam nasıl abi falan diye hayatta söylemez
- 07-05-2018, 18:56:41Üyeliği durdurulduaçıkçası toplu mail ile zengin olanı gormedim yada cok para kazananı. Hatta bunu insanlara atlatmak zamanının çoğunu alacaktır. size nacizane fikrim reklam ajansi kurabilirsiniz. icinde bulunduracaginiz hizmetler olarak ise toplu sms,toplu mail, adwords hizmeti, sosyal medya reklamlari vs gibi.
hayırlı forumlar - 07-05-2018, 18:58:39Hocam mail ana işim diyebilmesi için hatırı sayılır bir miktar kazanması lazım mail hizmetimi sağlıyordu yoksa web tasarım hizmeti için mi kendi mail atıyordu birde mail ile yasalar çıktı eskisi gibi degil diye biliyorum ama...
- 07-05-2018, 18:59:19Bu reklamlar nasıl olacak hocam ? Yani sosyal medya reklamları için fazla üye sahibi olan hesaplarım olması gerekmez mi ?
Ne olucak hiç bilmiyorum açıkcası.Bakalım araştırmak gerek.Çalışığım yere sorsam nasıl abi falan diye hayatta söylemez