Merhaba arkadaşlar, başlıkta belirtiğim gibi Amerika'da yaşayanlar aramızda mı?
Neden sorduğuma gelecek olursak facebook'ta bir sayfa Türkiye'de açılmıyor. İletişim formunu doldurmak için team'dan bağlanabileceğim bir arkadaş var ise yardımcı olursa çok sevinirim.
- 20 dakikalık bir işlem yapacağım ücretlide olur
Amerika'da yaşan var mı?
3
●293
- 28-04-2018, 01:26:49
- 28-04-2018, 02:14:45HarikaSLKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle aynı kategorili siteler ile uğraşanların mutlaka kullanması gereken bir özellik.
Özellikle aynı kategorili siteler ile uğraşanların mutlaka kullanması gereken bir özellik.