R10 İOS Uygulaması
2
●286
- 26-03-2018, 15:12:53R10 sitesinin İOS uygulamasını kullanıyorum ilk zamanlar sorun yoktu ama son 1-2 haftadır mesaj geldiği gözüküyor basıyorum ama uygulamadan atıyor beni. Bu sorunu yaşayan var mı? Silip yeniden yükledim ama gene aynı.