• 26-03-2018, 15:12:53
    #1
    R10 sitesinin İOS uygulamasını kullanıyorum ilk zamanlar sorun yoktu ama son 1-2 haftadır mesaj geldiği gözüküyor basıyorum ama uygulamadan atıyor beni. Bu sorunu yaşayan var mı? Silip yeniden yükledim ama gene aynı.
  • 26-03-2018, 15:23:10
    #2
    Evet ben de aynı sorunu yaşıyorum
  • 26-03-2018, 16:28:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorundan muzdaribim.