• 09-03-2018, 00:03:45
    #1
    Yorumlarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.

    Fakat logoyu paylaştıktan sonra çok saçma yerlerden hitler gelmeye başladı (abd üzeri botlar) sitemin sağlığı açısından bu şekilde bir düzenlemeye gidiyorum.

    İlginizden dolayı tekrar teşekkür ederim.
  • 09-03-2018, 00:06:35
    #2
    Uyuyorsa temaya gayet güzel duruyor benim düşüncem
  • 09-03-2018, 00:06:42
    #3
    2. sıradaki sağlık sitesine daha uygun renklerde bence
  • 09-03-2018, 00:08:48
    #4
    Bence de gayet güzel görünüyor.
  • 09-03-2018, 00:10:22
    #5
    Basit ama zaten logo dediğin çok karmaşık olmamalı, akılda kalıcı olmuş. Güzel görünüyor.
  • 09-03-2018, 00:10:32
    #6
    İdeal bir logo olmuş, sitene uyuyorsa kullan.
  • 09-03-2018, 00:13:24
    #7
    Logo gayet başarılı. Hazırlayan arkadaşın eline sağlık.
  • 09-03-2018, 00:15:24
    #8
    Logonuzda hasta ölüyor? Bir kere attıktan sonra kalp.. Pek sağlık adresi için pek sağlıklı bir logo değil.
  • 09-03-2018, 00:15:27
    #9
    2. logo çok başarılı olmuş bence.