• 23-02-2018, 21:24:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ikinci el iPhone 6 Plus satın alacağım. Alırken temel anlamda nelere bakayım, ne yapayım kısa kısa tüyolar verir misiniz?
  • 23-02-2018, 21:28:26
    #2
    Kamera netleme
    Hoparlör çalışıyor mu?
    İmei kayıtlı mı? kopyalanmış mı?
    Parmak izi çalışıyor mu?
    Kulaklık takınca herhangi bir ses az gelme olayı var mı?
    Sessize alma tuşu yukarı aşağı hareket ettirerek stabil çalışıyor mu?
    Kilit tuşu çalışıyor mu?
    Ekranda ölü pixel ekranın köşelerinde sararma var mı?
    Telefon sensörü konuşma esnasında çalışıyor mu? Yan dönderince ekran yan dönüyor mu?

    Wifi ve bluetooth çalışıyor mu? Wifi çekim gücünde aksama var mı?

    Telefon ile görüşme yaparken çekim gücü stabil mi ? Kesilme oluyor mu?
  • 23-02-2018, 21:50:30
    #3
    Wifi ve bluetooht dikkat etmek gerek
  • 23-02-2018, 22:17:41
    #4
    Satın aldığın kişiden kimlik fotokopisi üzerine telefonun IMEI ve modelini yazarak sattığına dair bir beyanla beraber imzalı kağıt alabilirsin.