Merhaba arkadaşlar,
Beynimde aşırı sıvı birikimi ve basınç artış durumu söz konusu.Ayrıca iki damarda da tıkanma var.MR ve tahliller yapıldı,doktorum şant ameliyatına doğru gidiyor. Aramızda daha önce bu tarz ameliyat olan arkadaşımız veya yakınları varsa benide bilgilendirirse çok memnun olurum.
İyileşme süreci ne kadar ? Ameliyat riski nedir?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Şant Ameliyatı Olan Var mı?
13
●632
- 22-02-2018, 10:34:06Hocam babam Şant Ameliyatı oldu aynı şekilde sıvı birikmişti beyninde, şuan kendinde değil şant mahvetti kendisini eski babam yok ortada. Hal ve hareketleri ona ait değil düşünceleri ona ait değil, yani o sadece varlığı ile benim babam diyebilirim.ZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 10:35:36Teşekkür ederim hocam.Davranışsal olarak mı değişiklikler söz konusu? Peki bu sıvı ve basınç birikimi tahammül edilmeyen baş ağrıları yaptı.Bu sıkıntıda bir iyileşme oldu mu acaba?Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 10:36:58Davranışsal değişiklikler ön planda diyebilirim, günde 2-3 paket sigara. Bizimle konuşmama değişik değişik cümleler kurma gibisinden. Baş ağrısı yok kendisinde fakat ara sıra bi ağrı tüm gün boyunca yataktan kaldırmıyor kendisini. Fakat dediğim gibi ameliyat olmasa daha kötü olabilir sonuçlarını verdiler ama inanın o ameliyat ile kendisi daha kötü olduZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 10:43:26Sağolun hocam,peki ameliyat ne kadar sürdü acaba? Birde sonrasında hastanede kalma süresi vs.Onlarıda iletirseniz çok sevinirim,sizide yordum ama kusuruma bakmayın.Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 10:44:44Yormazsınız hocam estağfurullah lafı olmaz, ameliyat sanırım 4 saat sürmüştü tam hatırlamıyorum yanlış bilgi vermek istemem kaç gün hastanede yattığını felan da hatırlamıyorum 5 sene oldu sanırım ameliyata gireli inanın ki pek birşey hatırlamıyorumZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2018, 11:10:17Çok sağolun hocam,zahmet verdim.Hakkınızı helal edin.Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim.Allah razı olsun hocam.shevsevko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle