• 29-01-2018, 13:50:23
    #1
    Merhaba,

    Eski tema ya da yeni tema fark etmeksizin, bir süredir i-Trade'ler yansımıyor. Bununla ilgili bir düzeltme olacak mı acaba? Son 5-6 işlem hiçbir şekilde yansımadı.
  • 29-01-2018, 13:51:58
    #2
    Bende öyle bir sorun yok daha 30 dk önce trader verdiler geldi.
  • 29-01-2018, 14:05:45
    #3
    Benimde tradelerim gelmiyor profilde 8 tradem var Mesajlarda 5 gözüküyor
  • 29-01-2018, 14:09:32
    #4
    Bir süredir bu sorunu yaşayan üyeler mevcut. Demek ki herkeste geçerli değil. Aynı sorunu yaşayanlar bu başlık altına yazarlarsa kitleyi görmüş oluruz.
  • 29-01-2018, 14:10:30
    #5
    Aynı sorun bende de var.
  • 29-01-2018, 19:17:28
    #6
    Bu sorunu yaşayanlar lütfen konuya yazsın.
  • 29-01-2018, 22:08:10
    #7
    Kurumsal Üye
    Aynı üye birden fazla trader verirse sadece bir tanesi sayılıyor. Sanırım onunla alakalı sorun yaşıyorsunuz.
  • 29-01-2018, 22:41:39
    #8
    bende yaşadım bu sorunu malesef
  • 29-01-2018, 22:43:17
    #9
    Uzun süredir ticaret yapmıyorum ancak bu sorunun yaşandığına denk geldim.