• 15-01-2018, 00:00:01
    #1
    Arkadaslar bayilik almak istiyorum ucuz ama kar marjı yüksek
  • 15-01-2018, 00:01:14
    #2
    Takipteyim...
  • 15-01-2018, 00:22:29
    #3
    Merhaba, ben de bayan çanta ve ayakkabı satabileceğim tedarikçi arıyorum
  • 15-01-2018, 00:24:15
    #4
    aynısından banada
  • 15-01-2018, 00:33:49
    #5
    bildiğiniz tanıdığınız var mı çevrenizden arkadaşlar. Bayanlar çok para veriyor kar marjını görünce ; gözümün önünde kadın 200 lira verdi