• 09-01-2018, 10:33:33
    #1
    Arkadaşlar kimliğim kayıp olmuş gece uçağım var ehliyet ile biniliyor mu acaba yardımcı olabilir misiniz ?
  • 09-01-2018, 10:41:34
    #2
    daha önce binmiştim.
  • 09-01-2018, 10:43:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben sürekli ehliyetle biniyorum problem olmuyor. hatta kimlikle hiç binmiyorum.
  • 09-01-2018, 10:44:03
    #4
    yurt içinde skıntı yok ta kıbrıs veya yurtdışında sıkıntı
  • 09-01-2018, 10:46:24
    #5
    Tamamdır teşekkür ederim
  • 09-01-2018, 11:02:00
    #6
    Ehliyetle biniliyor. Fakat şöyle bir olay yaşadım. İstanbul'dan Konya'ya giderken sorun yaşamadım. Ehliyetle hallettim işimi. Fakat Konya'dan İstanbul'a gelirken güvenlik kontrollerinin haricinde polis güvenlik noktası vardı. GBT kontrolü yapılıyordu. Polis OHAL var, kimliksiz gezilir mi evladım diye azarlamıştı biraz.
  • 09-01-2018, 11:43:48
    #7
    mustafaysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyetle biniliyor. Fakat şöyle bir olay yaşadım. İstanbul'dan Konya'ya giderken sorun yaşamadım. Ehliyetle hallettim işimi. Fakat Konya'dan İstanbul'a gelirken güvenlik kontrollerinin haricinde polis güvenlik noktası vardı. GBT kontrolü yapılıyordu. Polis OHAL var, kimliksiz gezilir mi evladım diye azarlamıştı biraz.
    Valla bulamıyorum kayıp yapacak bir şey yok
  • 09-01-2018, 11:57:53
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mehmetfb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt içinde skıntı yok ta kıbrıs veya yurtdışında sıkıntı
    Ben yurt dışında kimliğimi kaybettim ve sadece pasaport ile Türkiye'ye geldim sorun olmadı.