• 02-01-2018, 02:23:48
    #1
    iptables -f yaptım panel başlamıyor.
    centos webpanel kullanıyorum. centos 7 de iptables -f komtuunu kullandıktan sonra panel açılmamaya başladı
    ne yapmam gerekiyor acil yardım lazım teşekkürler.
  • 02-01-2018, 02:47:54
    #2
    Sunucuyu kapatım yeniden açın. İptables save etme kodu kullanmadıysanız eski ayarlar geri yüklenecektir.
  • 02-01-2018, 12:09:54
    #3
    ahmetozer_org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuyu kapatım yeniden açın. İptables save etme kodu kullanmadıysanız eski ayarlar geri yüklenecektir.
    Merhaba,
    Firewall ile iptablesi sildim ancak bu seferde mysql hatası vermeye başladı. Format atmak zorunda kaldım.
    Teşekkürler.