iptables -f yaptım panel başlamıyor.
centos webpanel kullanıyorum. centos 7 de iptables -f komtuunu kullandıktan sonra panel açılmamaya başladı
ne yapmam gerekiyor acil yardım lazım teşekkürler.
iptables -f yaptım panel başlamıyor. acil yardım lütfen
2
●205
- 02-01-2018, 02:47:54Sunucuyu kapatım yeniden açın. İptables save etme kodu kullanmadıysanız eski ayarlar geri yüklenecektir.
- 02-01-2018, 12:09:54Merhaba,ahmetozer_org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firewall ile iptablesi sildim ancak bu seferde mysql hatası vermeye başladı. Format atmak zorunda kaldım.
Teşekkürler.